Monday 2 January 2012

Wednesday, 5 October 2011 Ayam Penyet

Sebenarnya boy boring... so boy msj la sugar dady boy... kbtulan dia free ajak boy kuar mkan... yang bestnya... boy yang pilih tempat mkan... tp sblum 2 kita orang singgah Gaint... sbb boy nak beli barang.... masa pusing2 kat gaint... boy tertarik dengan sehelai seluar... cantik... tp x beli harga mahal lol... so masuk gaint bli apa yang perlu jer... masa nak bayar... dady bayarkan..dia x pena berkira cam jantan2 seblum ini. lau tau td baik boy amik jer seluar 2... hehehehehe... pas 2 kita orang g la mkan... boy makan nasi ayam penyet... tp da kurang sedap... x macam selalu.... tp da lapar sangat... so makan jer la.. Pas makan... faham2 jer la... kita orang nak do sex... pai tempat dia.. boy baring... dia g toilet... x tau la apa dia buat pai boy terlelap... tup2 da ada kat sblah pluk boy... boy teransang... sebab dia pandai belai boy... tangan dia usap2 body boy... pai boy x sabar nak fuck dia... dady tangalkan pakaian boy satu persatu... pas tu dia jilat napel boy n then isap my kote.... dia masukkan kote boy kat lubang... so malam 2 kita orang berasmara la... hehehehehe... da siap boy g mandi n dia hantar pulang... dalam perjalanan 2... boy tanya la sabtu ni buat apa.... dia berhnti kat tepi n dady cakap dia bz... dady kuar kn wallet n bg boy duit saku... cam tau2 jer boy nak wet.... best juga ada sugar dady... Posted by boy at 09:34 Email ThisBlogThis!Share to TwitterShare to Facebook

3 comments:

  1. sundalmlm69 said...

    Asalamualikum semua terutama pada boy. Sundal malam mohon maaf pagi2 dah pun melawati blog ini.Blog yang rasa sundal malam seronok untuk sundal malam baca juga Blh nilaikan kehidupan manusia bernama plu.

    Tahniah sekali lagi sundal malam ucapkan pada boy kerana dah ada hubungan intim bersama dady baru, pasti seronok dan mengembirakan kehidupan harian boy.

    Pasti boy sudah matang untuk memilih mana intan dan mana kaca. Sundal malam pun menumpang seronok bila boy punyai dady sekurang2nya blh juga menumpang teduh di kala kekeringan duit poket.

    Sundal malam pun nak mengingatkan pada boy jagai lah hati dia baik2 juga jangan kita mudah lupa diri. Jangan ingat dia je jaga hati kita. Setiap manusia ada akal fikiran juga akan menilai diri boy orang yang macam mana, tetapi andai kita pandai main peranan pasti dia akan jaga kita sebaik mungkin.

    Dalam hidup ini kita perlu tolak ansur juga dalam menjalani kehidupan harian. Andai itu pilihan boy sundal malam menasihati agar kurang2an lah aktiviti sex dgn jantan2 lain agar hubungan dgn dady itu tak terjejas. Pasti satu hari dia akn tahu juga. Tak semua manusia suka berkongsi kasih dan sayang cuma ada yang suka bila adanya fikiran terbuka macam papa boy.

    Mungkin hari ini hati boy dah terbuka untuk menerima matured man sebagai pasangan hidup apabila di lihat coretan boy suka cara dia membelai boy sampai boy tak sabar untuk fuck dia. Dulu boy kata dia gelojoh maklum lah hari pertama, hari ini dia sungguh romantik buat boy.

    Hari2 akan datang boy akan matang untuk membezakan hubungan sex dgn remaja mau pun dgn matured man.
    5 October 2011 16:37

    ReplyDelete
  2. sundalmlm69 said...

    Tak ketingalan kat sini juga jangan lupa pada yang lama yang baru kita sanjungi terutama pada papa boy. Kehidupan kita tak seindah setiap hari, sebagai manusia yang hampir matang untuk menilai pengertian kehidupan ada yang kita dapat sungguh indah juga ada yang kita nampak ada kekurangan. Pepatah pernah berkata " ku sangka panas hingga ke petang rupa2nya hujan ditenghari" amat2i lah peribahasa tersebut.

    Bila pohon rendang yang blh kita berteduh bajailah ia sebaik mungkin. Fahami lah berteduh itu hanya sementara saja bkn buat selama2nya. Pasti kita ingat tia ada yang kekal dalam dunia ini.

    Keegoaan, sombong diri juga bangga diri apa yang kita ada pasti kita waspada, allah melihat apa yang kita buat, kejujuran, keikhlasan diri hidup kita akan kekal abadi.

    Hari ini kita segak punyai kekuatan batin dan rohani jagai lah dia sebaik2 mungkin. Allah akan tarik bila2 masa bila dia menhendaki nya balik. Hari semalam takan berulang dan pasti umur kita meningkat dewasa. Kita sebagai manusia pandai tahu di mana bumi di pijak di situ bumi di jungjung.

    Pada boy pandai2 lah untuk yang kita sayang juga untuk orang yang menyangi kita. Imbas kembali dan toleh belakang kembali masa2 silam bersama orang yang pernah menyangi kita dan jagai juga hati dia.

    Kita manusia punyai rangkaian hidup yang saling perlu juga memerlukan. Jangan kita lupa diri ibarat kata pepatah " kacang lupakan kulit" juga pada allah yang esa.

    Hari ini sundal malam awal pagi masuk kepejabat untuk kerja2 luar tapi rutin harian sundal malam pasti buka pc ini untuk buka email juga melawati blog boy ini.

    Pada boy sundal malam minta beri lah komen juga pada komentar ini agar semua tahu isi hati kamu.
    Coretan hanya satu jalan cerita tapi komen boy membuatkan keindahan hati naluri kamu
    5 October 2011 16:38

    ReplyDelete
  3. sundalmlm69 said...

    Buat sundal malam ucapkan tahniah dan syabas pada boy juga harap2 boy akan jalani kehidupan harin yang lebih sempurna di samping dady tak lupa juga pada boy ingat2i juga papa boy yang tgh sakit di seremban.

    Itu semua perkerjaan allah di dorong kita kesatu arah agar kita lebih matang untuk berfikir. Keseronakan hanya sementara tapi nilai budi sesaorang yang pernah kita rasa nikmatnya jangan kita lupa. Pasti satu hari kita ingat bila kita perlu.

    Pada pagi khamis ini sundal malam memanjat doa pada allah subhawataala agar papa boy cepat sembuh dan sedia kala. Bagi sundal malam dia sahabat yang baik juga hati yang terbuka. Bila dah kenal sundal malam hormati dia sebagi satu bintang yang bersinar. Kadang2 bila kita lihat orang yang baik2 ini usia nya tak lama allah lebih sayang dia lagi. Fahami lah maksud sundal malam itu boy.

    Sebelum kalam sundal berakhir pada pagi kamis ini pada boy amat2i lah coretan ini dan saya doakan boy suksess dalam hidup, cuma sundal malam mohon pasti ada komentar yang bernas dari boy nanti.

    Wasallam dari SUNDALMALM69
    5 October 2011 16:39

    ReplyDelete