Monday 2 January 2012

Sunday, 2 October 2011 PUAS BerJAlan

Semalam boy masj la mamat cina yang pandai romence 2... msj yg nak ckap jd abg... dia bz lak..... mamat cina ni freee... so boy ajak la jumpa,,, n then dia jemput boy cam biasa... tp da malam sangat so boy tdo la uma dia... best sangat sebab dia tau layan boy... abis satu badan boy dia romence... so malm 2 paham2 la... boy bg apa dia nak... da puas kita orang tdo... bangun jer sambung lagi... dia romnce boy sesedap rasa... nyaman giler x terkata... pas 2 dia antar la boy balik....
Pas 2... boy g bli barang... sugar dady msj lak ajak jumpa... dia jak boy tengo wayang... pas 2 makn kt secret recipe,, da 2 dia blanja boy shoping baju... n dia suruh boy minum susu... so dia blikan boy susu tpung... pas 2 blikan boy ikan guppy... comel... hapir sertus juga duit dia habis 4 boy sorang jer... pas 2 dia hantar boy balik... n then boy msj dia n ucapkan terima kasih n tanya... bleh x boy panggil ur dady... dia x kisah sebab dia kata dia suka kat boy Posted by boy at 08:46 Email ThisBlogThis!Share to TwitterShare to Facebook

6 comments:

  1. sundalmlm69 said...

    Asalamualaikum pada semua juga pada boy.Pada raymond sundal malam ucapkan selamat datang ke blog boy ini pasti memeriahkan suasana disini.

    Byak cerita yang sundal malam nak cerita kat sini hari ini.

    Pada boy selamat pagi dan selamat menjalankan aktiviti harian.

    Semalam sundal malam terasa nak gi makan nasi ayam papa boy di taman permai 2 tapi sayang seribu sayang tutup. Secara kebetulan sundal malam di situ nampak mak cik jirannya tgh ampai kain dan tanya papa boy gi mana.

    Lalu mak cik tu cakap papa boy masuk wad di KPJ dan tanya sakit apa . dia kata tak tau sakit apa.

    Pada ptg nya sundal malam berhasrat nak melawatnya di KPJ dan terfikir apa buah tangan yang nak di bawa. Sundal malam pergi dgn kawan sundal malam plu gak. So kami beli lah bunga ros sebagai buah tangan yang telah digubah oleh kedai tersebut. Warna yang sundal malam pilih merah, kuning dan peach.

    So kami pun pergi melawat beliau di KPJ tujuan sebagai kawan juga sahabat. Dia pun terperanjat gak dgn lawatan sundal malam tu bab tak kenal cuma beliau ingat pelanggan nasi ayam dia je.

    Masa masuk ke kamarnya yang di lihat kamar VVIP,
    depan ada lak top dan masa sundal malam bagi bunga tu nampak linangan air mata di kelopak matanya. Nampak kurus dan cengkung pipi nya.

    Tanya sakit apa cuma jawap entah lah sakit apa mlm tak leh tidur. So sundal malam risau gak bab nanti dia tanya sundal malam ini siapa lalu cakap pernah datang umah abg satu mlm tidur sana tapi dia tak perasaan byk sangat org yang boy bawa kecuali yang kerap dtg tu ingat lah lalu sundal kenalkan diri sundal malm dlm blog ni lalu dia buka blog dan tunjuk pada sundal malam. Tapi minta rahsia pada siapa2 juga boy.

    Baru lah dia cerita yang boy suka bunga ros so terkenang bila masa cam ni dan rindu kat dia.

    Lama gak dan kawan di kamar tu byk lah sembang kosong dgn dia.

    Nanti sundal malam akn sambung mlm ni k

    Terima kasih
    2 October 2011 20:22

    ReplyDelete
  2. boy said...

    tq sebab amik berat sal papa boy...
    suma 2 boy da tau... dia da cter... cuama boy jauh x leh melawat dia... sory kat papa... harap papa maafkan boy
    2 October 2011 20:50

    ReplyDelete
  3. sundalmlm69 said...

    salamualikum semua terutama pada boy. Sundal malam nak sambong cita pagi tadi.

    Kami sampai dari jam 4 ptg hingga kul 7 mlm baru lah kami balik melawat papa boy. Byk lah kami borak kan juga kawan sundal malam pun borak bersama.

    Bila dah kenal sundal malam tu tambah rancak kita berborak dan bersembang. Byk juga kami dapat pengalaman dari beliau yang blh di jadikan tauladan bersama.

    Sundal malam pun byk korek rahsia antara boy dan papanya. Tanya dia dgn cara bergurau " Papa boy rindu boy ke " tu lah soalan yang sundal malam ajukan kat dia.

    Dengan selamba dia jawab " rindu tu rindu tapi tak lah serindu2an sangat hari2 blh borak kat fb tak pun kat pr blh tgk pic naket dia walau pun nampak separuh pun dah cukup melepas rindu.
    3 October 2011 07:55

    ReplyDelete
  4. sundalmlm69 said...

    dalam pada itu sundal malam blh selam hati budi dan kasih sayang beliau terhadap boy. Dia sayang boy seperti anak juga boy sayang dia seperti papa. Kenapa saya tanya dia begitu.

    Sayang tu lebih bermakna dan akan perpanjangan terpulang lah pada boy nak ukur kasih sayang diberikan. Dia tak halang pun boy nak cari kasih sayang lain walau pun dia dah ada dady baru.

    Andai dia nak putuskan hubungan ini pun dia pasrah pada allah tapi hubungan kekeluargaan dia antara saya mungkin tidak bab dah jauh. Itu pun terletak pada boy menilai hati budi dia semasa di seremban.

    Rasa sedih bila sundal malam dgr ucapan dia cam tu bab dia sorg yang muasabah menempuh kasih sayang plu ini.

    Kata dia bab tu dia tak nak apa2 komen lagi di sini cuba sebagai pembaca dan permerhati saja.
    Satu ketika nanti boy sendiri blh nilai semua tu bab dia dah dewasa dan berfikiran terbuka.

    Sebab dia tak pun pernah halang kegiatan boy atau cemburu sebab biar boy tahu nilai manusia ini terutama bernama plu. Nilai cinta, kasih sayang yang sejati, adakah nilai itu sama dgn wang ringgit. Dgn pepatah pernah berkata duit blh di cari tapi hati budi bkn senang untuk dibeli.

    Kawan sundal malam pun teruja pada papa boy, kenapa dia tak pernah jumpa org cam ini sebelum ini very open minded tentang hubungan plu.

    Papa boy cerita sejarah dia pernah bercinta dgn plu selama 15 tahun rasa tempoh masa yang agak lama sekali. Kunci nya yang diberi cemburu, iri hati letak kan jauh2
    3 October 2011 07:57

    ReplyDelete
  5. sundalmlm69 said...

    Bila sundal malam tanya papa boy tentang aktiviti harian boy kat sini terus dia cakap " u dah baca blog dia tiap2 hari tu lah rutin dia bila waktu lapang. Famili dia pun akui kegemaran boy berjalan tak tahu apa yang di cari tetapi bagi yang faham tahu cuma rahsia dia dan boy je lah.

    Bab tu saya tak kisah boy gi mana pun masa diseremban kata papa boy.

    Biarkan lah dia dgn dunia dia sendiri satu hari dia tahu sendiri nilaikan hidup ini.

    Bagi sundal malam byk ilmu yang sundal malam dapat dari beliau. Semua dia serah pada allah dan pada boy nilai diri dia. Dia pun tak tahu sejauh mana boy sayang dia.


    Mahu je sundal malam pikat dia sebagi papa sundal malam tapi dia berkata susah untuk menyangi sesaorag itu kena tanya pada hati dia. Sayang bila dah di kata itu tanda ikhlas dari dia terpulang pada boy untuk di nilai.

    Bila sundal malam amat amati komen dia tu adalah kebenaran yang tulus ikhlas untuk boy.

    Rasa sundal malam dalam blog ini ada satu coretan keramat yang tersimpan untuk boy nilai satu hari.

    Satu blog yang amat berharga bagi mengibau sejarah silam dimana silap nya diri kita seperti boy lakukan.

    Tapi mlm ini pun sundal malam pun menyalin semua komen2 beliau sebagai satu memori yang indah buat sundal malam.

    satu ribu bintang kita nampak tak semua nya bersinar indah di awan cuma satu hari kelak kita menangis bila kita baca seperti satu puisi indah yang penuh makna dalam hidup.

    Sundal malam ucapkan terima kasih pada papa boy meluangkan masa bersama sundal malam ptg tu juga byk kata2 hikmat yang blh sundal malam jadikan hikmat dlm hidup sampai kan carta dalm hidup sekali diberi pada sundal malam pada ptg itu, sungguh bermakna sekali.

    Pada boy sundal malam harap jadikan lah blog ini satu memori indah untuk kamu satu masa nanti.

    Akhir kalam sundal malam ucapkan salam bahagia dan sejahtera buat boy selama2nya. Pandai2 lah memilih mana berlian dan yang mana kaca.

    Berlian bersinar buat selama nya kaca akan pecah pudar bila tiada sinarnya lagi.

    Salam sayang untuk semua dr sundal malam 69
    3 October 2011 07:57

    ReplyDelete
  6. sundalmlm69 said...

    Di bawah ini ada beberapa tips yang mudah untuk anda lakukan ketika bersama dengan si dia untuk menambahkan keakraban dan juga kemesraan;

    Tips 1. Jaga agar anda tidak mengeluarkan air liur pada saat memulakan ciuman, walaupun anda sedang bernafsu dengan pasangan anda.
    Tips 2. Jangan sekali-kali meletakkan lidah anda di kerongkongan pasangan anda, sebab dikhuatiri nanti dia tersedak atau, jaga lidah anda untuk diri anda sendiri, setidaknya untuk ciuman pertama.
    Tips 3. Jangan biarkan pasangan anda tertidur, kerana lama menunggu anda menciumnya.
    Tips 4. Tutup mata anda pada saat menciumnya, agar sensasinya lebih terasa, dan sebaiknya lakukan hembusan nafas yang agak slow bunyinya agar menambahkan nafsu anda berdua, bukan hembusan rakus.
    Tips 5. Sentuh pasangan anda dengan sentuhan lembut setelah itu tunggu hingga si dia memberi isyarat untuk dicium .
    Tips 6. Jangan terlalu stress dan kaku, sebaliknya rileks. Bernafaslah dengan teratur jangan bernafas seperti orang dikejar anjing, bernafaslah dengan cara yang teratur supaya anda dapat mengendalikan permainan.
    Tips 7. Jangan pernah bertanya / meminta kebenaran pada pasangan anda untuk menciumnya walupun pada hemat anda ia lebih sopan, lakukan dengan agar ia kelihatan seperti satu surprise. Menanyakan pasangan anda untuk menciumnya akan membuat anda seperti takut-takut dan tidak yakin, selain itu tidak nampak kemanisannya. Sebagai lelaki anda pasti yakin dan dapat mengagak reaksi dari pasangan anda yang juga menginginkan hal yang sama.
    Tips 8. Anda harus tahu bila waktu dan masa yang sesuai untuk menciumnya, misalnya kita perbualan terhenti lalu mata anda bertemu dengan mata pasangan anda dan anda mungkin dapat menangkap isyaratnya dari tatapan matanya, maka itulah saat yang tepat.
    Tips 9. Tetap jaga sikap anda, jangan terlihat terburu-buru. Karena jika anda menciumnya dalam keadaan tergesa-gesa pasangan anda akan menganggap anda orang yang kurang sabar.
    Tips 10. Jangan sekali-kali berciuman di depan umum, apalagi didepan pasangan yang sedang bertengkar dikhuatiri terjadi pergaduhan dari kebencian dan jelikan orang lain.
    Walau apapun ketika mencuba untuk melakukan ciuman ini jangan anda khuatir hasrat anda di tolak, pasti ada penjelasan dari pasangan anda kenapa dia tidak bersedia lagi, pasti suatu hari nanti anda akan berjaya
    3 October 2011 08:24

    ReplyDelete