Friday 25 November 2011

CUTI SEKOLAH BERSAMA HALIM

Sebelum aku memulakan sambungan cerita bersama Halim di kg dia di Rembau, nak aku ulas sedikit bahawa semua yang aku ini adalah catitan dari dairi aku yang telah lama ku simpan dalam satu kotak rahsia sejak aku pandai menulis di dairi. Masa tu  mana ada internet juga blog cam ni. Semua utk di jadikan kenangan tulis je dalam dairi. Setiap hari ada cacatan yang aku buat, jadi aku blh memori balik semua yang berlaku lepas2.
Jadi para pembaca blh bayangkan zaman dahulu juga zaman skrg.

Ok,  bila masa yang telah di janjikan aku dan halim bertemu di stesen bas seremban jam masa tu menunjukan 4 ptg, masih siang lagi. Kami jalan2 dahulu dibandar seremban mencuci mata sambil minum/mkn digerai yang sempat/minat untuk singgah. Jam 5.30 ptg saya dan halim naik bas kerembau. Kg halim di rembau hanya di kota je ambil masa 30 minit kami pun sampai.
Sampai je kami pun terus ke rumah halim jarak nya lebih kurang 50 meter dari jalan besar. Sampai saya saya di sambut oleh ibu halim nama nya Kaltom juga ayah nya Wahab. Saya pun bersalaman dan perkenalkan diri saya pada kedua org tua nya. Baik sungguh ibu halim dan bapa dia bab ramah pada ku. Selepas itu halim menjemput aku ke kamar dia utk meletak pakaian yang aku bawa , sempat tu kami orang bercium sekadar melepas rindu. Semasa dlm bas tadi kami hanya sekadar berpegangan tangan aja.
Bapa dan ibu halim seorg guru punya 3 beradik aja. Halim anak bongsu juga anak lelaki tunggal.
Tak seperti di rumah aku tiada siapa nak ganggu aku tetapi umah halim lain pula bab tgk tv pun semua famili nya ada tak blh lah saya dan halim nak buat apa2.
Bila menjelang tidur kami tidur bersama , masa tu lah kami berasmara bersama sampai pagi melayan nafsu masing2. Sekarang halim dah banyak pandai dalm sex sampai aku terkejut dgn apa yang dibuat, kata dia belajar dari buku cerita mau pun blue filem pinjam dari kawan. Aku pun tanya dia bila masa ko tgk, Dia kata masa ibu bapa kau tak ada kat umah balik kg.
Selama 5 hari aku di rumah halim seronok sekali tapi tak byk aktiviti sex kami lakukan sekadar cam biasa je. Tapi aku happy masa tu bersama halim.
Cuti masih pjg lagi masih ada baki 1 bulan. Aku balik kg ku dgn dihantar oleh bapa halim nak kenal dgn nenek juga datuk aku.
 Halim pun ikut sama juga adik perempuan dia sekali. Bila Halim pulang bersama keluarga dia aku rasa sunyi semula tapi apa nak buat  dah lumrah hidup, Tapi cuti masih pjg lagi tak tahu nak buat apa, jadi aku gu jln kat umah mak saudara ku diseremban yang ku panggil mak long dan bercuti di sana sampai waktu sekolah mahu buka semula.
Masa ini ada cita aku scandal dgn sepupu ku yang masa tu belajar di maktab perguruan yang aku panggil bang chik
Nanti aku citakan cam mana blh terjadi..............ikuti seterusnya

No comments:

Post a Comment