Monday 14 May 2012

KESEPIAN DAMAI DI HATI LULUH JANTUNG HATI

Hidup bak kata orang berakal mati berhantu itu lah bidalan melayu...... Aku tetap aku tak blh dipisahkan jiwa, perasaan mau pun kemahuan ku. Aku Sepi bila hidup menjelang petang jiwa kosong bila malam meruntun tetapi hidup ini pasti untuk aku teruskan. Apa lah nasib malang seorg plu selalu di rundung malang salah ibu mengandung ke? Hati ini masih tersimpul mati pada boy tapi aku tahu di hati dia tiada lagi diri ku dalam diri nya. Biarkan lah allah maha kaya dan maha adil walau sebijak mana boy permainkan hati aku lambat laun tuhan tetap balas, bak kata org bumi mana tak di timpa hujan laut mana yang tak bergelombang. Hidup seperti bumi berputar mengikut paksi nya tetapi ingat lah bila kita diatas pasti seronok tapi bila kita diatas mungkin payah utk naik semula. Dah lumrah alam yang hidup akan mati yang kerdil di cerca dan di caci. Pada boy beringat belum terkena pasti ada buku dan ruas. Bila boy baca coretan ini akan teringat papa nun jauh lama pergi. Papa merana kerana kamu di kelilingi hutang kerana sayang kamu berkorban apa saja untuk kamu. Papa tak minta di balas apa pun sekelumit zarah pun tetapi minta simpati kasih dan sayang saja. Biar lah aku tanggung segala derita dan beban ini pasti satu hari allah akan beri rahmat pada aku. Pada para pembaca budiman hayati lah blog ini sepenuh nya dan aku ucapkan terima kasih pada kalian untuk membaca. Baca dan baca lah nilai apa yang di baca kenali lah boy agar kalian tidak terpengaruh dgn kata2 manis sorang pengikis dan pisau cukur. Sekian wassallam

No comments:

Post a Comment