Monday 5 March 2012

HIDUP KESEPIAN TIADA PENANTIAN

Hidup yang tanpa haluan sunyi, sepi, kosong juga dingin. Berkasih pada yang tak sudi tapi apa kan daya dah surtan takdir illah. Selagi ada daya aku dayung hidup ini hingga penghujung dunia. Adakah aku yang kiamat atau dunia yang kiamat? Siapa kah yang aku harus persalahkan, dimana silap aku dalam hidup ini. Aku rintih hidup ini dengan penuh onak dan duri cuma diri ku saja yang tahu mau pun allah yang maha esa. Aku perlukan kasih sayang untuk diri yang kosong ini agar damai, tenteram mau pun aman seaman nya. Hati aku tak blh di tipu bila cinta melanda badai biar apa yang terjadi hati tetap utuh pada yang satu. " Boy papa sayang kamu....... Papa cinta kamu.......hari2 merindui mu batin ku menjerit kesakitan, terseksa tapi allah je yang tahu. Aku korbankan kerana mu tapi apakan daya hati mu tertutup buat papa. Terima kasih banyak2 pada mu boy. Papa harap kau bahagia disamping org yang tersayang. Biar ku ubat luka di hati ini juga hati yang robek. Hanya ku serah pada mu ya allah segala yang kau beri pada aku ini. Aku tak pinta di lahirkan begini...... tidak....tidak.....tidak tapi kenapa dan mengapa kau jadikan aku begini mencintai lelaki. Ampuni lah aku ya allah..... ampuni lah aku. Aku tak berdaya utk melawan arus ini cuma hati saja yang tahu juga berpegang pada islam mu ya allah. Pada yang membaca selami lah perasaan aku.

No comments:

Post a Comment