Monday 2 January 2012

Thursday, 29 September 2011 Sugar DadDy MAby

x tau la knapa... smalam boy terbuka ati main dengan orang berumur...umur dia dalam 50 tahun... hehehhe mungkin sbab lau cari yang staraf... banyak jer alasan mereka... penat la... nati la... jauhla... x tau jalan... x gaji lagi dan sewaktu denganya.... lagi pn malam 2... boy betul2 gersang.... so dia amik la boy n bawa g tempat dia... sblum 2 dia ajak boy mkan.... n kami pn berbual2... tp boy senyap jer... sebab segan kot....n rasa kurang slesa... tp kat kdai makn 2... suma mata tajam pandang boy... mby dorang tau kot.. boy ni ala2 ank ikan... Lepas makan kitaorang g la tempat dia... dia masuk bilik air... boy lak baring kat tilam... pas 2 dia kuar... n baring sblah boy... boy x endahkan... tetiba tangan dia merayap n raba napeel boy.... fuhh... glojo btul orang tua 2... tp dia tau kat mna boy bleh terangsang... best juga dia belai... sekejap jer boy pancut... masa berasmara 2... mulut dia x habis2 ucapkan... sexy body... nice dick... so cute...n boy plak kaku cam kayu.. dia ada juga try nak fuck boy tp boy x bagi... x tau la knapa... esok pagi... dia blanja serapan n jenjalan kat kucing... boy tpu dia... cakap ada klzz so dia antar la awal... heheheh (notty x boy ni) ... n then dia bg duit blanja... cam best jer.... Posted by boy at 00:29 Email ThisBlogThis!Share to TwitterShare to Facebook

5 comments:

  1. sundalmlm69 said...

    Syabas sundal malam ucapkan pada boy adapengalaman baru main dgn sugar dad. past ada kelainan dan perbezaan antara sebaya dan budak2kan walau pun dia bkn teste boy tapi dapat nilai sex tersebut.

    Tapi kalau boy selalu berasmara dgn org tua ni lain sikit belaian manja nya cukup mesra tapi mesti ada give n take.

    Tapi kat sini sundal malam ucapakan syabas pasti ada kepuasan dari boy not for loving.

    Selamat maju jaya.
    30 September 2011 05:19

    ReplyDelete
  2. sundalmlm69 said...

    Asalamualikum semua, juga pada boy yang budiman. Sebelum kalam sundal malam mencoret jauh disini sundal malam mohon maaf pada boy mau pun pada semua yang membaca blog ini.

    Malam ini sundal malam ingin berkongsi pengalaman bersama "one night stand" (ONS) bersama boy. Rasa untuk mencoretkan cerita ini di sini agar lebih enak di baca mau pun satu coretan dari boy juga.
    30 September 2011 09:13

    ReplyDelete
  3. sundalmlm69 said...

    Dari awal sundal malam dah pun perkenal kan diri juga berjumpa dgn boy dlm internet.

    Kami berjanji berjumpa di taman permai 2 di rumah papa boy di mana dia menetap masa tu. Kata boy papanya very open minded people juga plu.

    Sundal malam pun pergi lah rumah tu di sambut oleh boy juga diperkenal pada saya papa angkatnya itu pada saya.

    Kami bertiga berborak di ruang tamu sambil menonton tv masa itu. Beberapa minit kemudian papa boy pun beredar masuk ke kamarnya, tingal lah saya berdua sambil borak kosong.

    Selang beberapa minit boy pun bagi green light ajak masuk ke kamarnya. Sundal malam ikut jelah dan terus duduk di katil sambil menunggu boy menutup pintu.

    Lepas itu boy buka laktop sambil kami 2 org menonton cerita sambil berbaring diatas katil.

    Setelah itu sundal malam yang mulakan dgn mencium pipi boy seterus adegan mencium mulut.

    selang beberapa minit baju serta seluar sundal malam habis di buka oleh boy juga sundal malam membuka singlet lengan pendek nya juga boxer yang di pakai habis sundal mlm buka tiada sehelai sebenang pun kami berdua mlm tu. Tapi bila sundal malam buka nya boxer boy wow sungguh hebat tegak berdiri adik boy yang nampak manja mlm itu terus sundal malam cium dan kulom ke dalam mulut sundal malm, sungguh enak sekali.
    30 September 2011 09:14

    ReplyDelete
  4. sundalmlm69 said...

    Bila sundal malam tgk body boy mlm tu dalam samar2 lampu tidur juga lampu laktop sungguh mengiurkan habis sundal mlm jilat pelan2 hingga lah kat nipeel boy sungguh dia memberansang sekali sambil sundal malam usap2 adik comel nya itu.

    Mlm tu kami layarkan bersama tiada ruang yang kosong antara kami berdua juga boy. Kami berbalas kissing dan jilat menjilat sungguh ghairah dan enak sekali.

    Tak dapat sundal malam lupakan kenangan mlm tu sundal malam jilat hingga ke lubang boy juga boy pun begitu menjilat lubang nikamt sundal malm pun, begitu mengeliat sundal malm pada mlm itu.

    Hingga sundal malam tak tertahan minta boy masukan adik comel nya itu ke dalam lubang nikmat sundal malam.

    Boy pun mengambil ky dan menyapu pada adik comelnya itu juga sambil sundal mlm pun menyapu dan membelai adik nya "dlm hati sundal mlm berkata hai sayang masuk lah pada lubang nikmat ku ini, hanya kau sebatang je yang ku relakan mlam ni", sambil suldal mlm mencium adik comel boy itu sebelum dia membenamkan adik sayang dia itu ke lubang nikmat sundal malm.

    Bila adik comel nya masuk pada mula rasa sakit dan perit , ialah adiknya itu besar dan mantap pjg pula. Apabila posisinya dah betul2 masuk kedalam lubang nikmat sundal malam baru lah rasa keenakan dan nikmat adik boy ini.

    Kami buat berbagai posisi sambil boy belai sundal malam juga sundal malm membelai boy rasa mcm suami isteri malam tu.

    Yang tak blh sundal malam lupa pada mlm tu adegan boy tarik sundal mlm sambil adegan posisi duduk. Sungguh terasa adiknya di posisi dalam sambil sundal malam mengisap puting boy hingga dia tak tahan boy masa tu
    .

    Setelah itu boy baringkan saya semula buat adegan doggie sungguh sedap sekali mlm itu tapi sayang seribu sayang saya yang awal terpancut bab tak tahan dgn nikmat yang diberi dan saya layan boy hingga lah airnya terpancut di dalam lubang nikmat saya sungguh terasa kepala adiknya mengembang di dalam masa bila dipancutkan dan sungguh nikmat dan bahagia sekali.


    Selepas itu kami berdua berbaring sebentar untuk menghilangkan kepenatan sambil berpeluk dan bercium tanda kepuasan.

    Boy setelah itu masuk kemar air untuk bersih apa yang patut dan selepas itu sundal malam pula.

    Setelah itu kami pun tidur berdua berbogel sambil berpelukan sampai pagi. Sungguh indah di malam itu bagai sepasang merpati sejoli.

    Kesokan pagi saya pun pulang untuk berkerja dan itu lah malam ons saya dgn boy sampai sekarang masih dalam ingatan saya.

    Ingin diulangi untuk kali kedua andai boy pulang keseremban nanti jika dizinkan oleh boy

    Pasti para pembaca blh juga kita berkongsi bersama disini bagi meriahan coretan boy ini.

    Sekian terima kasih.
    30 September 2011 09:15

    ReplyDelete
  5. sundalmlm69 said...

    Sekarang ni jadi rutin harian pula sundal mlm buka blog ini . Bertambah2 minat untuk mengetahui cerita boy yang terbaru. Tapi sundal malam tahu cerita kat sini cerita sensasi saja yang boy coretkan tapi cerita yang tak sensani boy tak tulis.

    Sampai mlm tadi sundal mlm melancap sampai 2 kali bila stim sgt2 masa teringat masa main dgn boy dahulu.

    Tak tahu bila ada nya cerita boy ini menyebab kan terbayang apa yang boy lakukan dgn chatter lain sampai satu hari sundal mlm pergi mkn nasi ayam tgh hari di taman permai tetapi papa boy tak perasaan sundal malam atau mungkin masa itu pelanggan ramai.

    Sempat sundal malam tegur dia tanya kenapa badan dia nampak susut dan kurus, Katanya dia sakit.

    Sambil seloroh sundal malam kata rindu kat boy kot dia senyum je.

    Tapi sundal malam tertunggu2 cerita boy ini.
    30 September 2011 18:59

    ReplyDelete