Wednesday 11 January 2012

CINTA PLU-CINTA TERLARANG

Salam aku suka nota catatan dibawah itu kenyataan, dunia PLU sukar untuk mencari yg setia, kesetiaan ada satu 'perkataan' yg jarang dapat dinikmati sebenarnya dlm percintaan PLU tapi mungkin ditemui oleh mereka2 yg benar2 'lucky' so to speak hehehe Kekecewaan akan mengajar kita bahawa cinta PLU tiada titik noktah, dalam byk segi(tak perlu dicatatkan dan diuraikan disini, mungkin anda sendiri tahu apa maksud aku!) Pada ku, jika ingin bercinta didalam dunia PLU, kita perlu menerima 'kecurangan' pasangan kita itu!! Jika kita boleh menerima kecurangan dia, dan dia juga boleh menerima kecurangan kita(jika ada) cinta boleh diwujudkan. Pandai makan pandai simpan (tetapi mesti sentiasa 'Safe Sex') Prinsip ku, Cintaku, sayangku untuk yang 1, tubuhku untuk Semua!! Aku dah bosan untuk setia, akhirnya kecundang juga!! Kerana nafsu lelaki sukar dibendung!! Keinginan untuk merasa yg lain amat kuat, walaupun kita tahu yg ada depan mata cukup sedap!! Jika kau boleh menerima kecurangan pasangan mu, dan beliau juga bergitu! Cinta kau akan bekekalan!! Give and Take! Jika mungkin kau tidak dapat menerima pendapat aku ini, aku sekadar berkongsi rasa kerana Cinta PLU akhirnya begitu ('majority' nya) Aku harap kau jangan 'give-up' untuk bercinta, cinta itu indah!!

No comments:

Post a Comment