Sunday, 27 November 2011

BERSAMA BANG CHIK DAN AKHIRNYA

Semasa rumah mak long aku tu rasa seronok dan happy sekali hidup ku bab ada tempat bermanja dan juga teman untuk bawa aku besiar2 di waktu ptg. Setiap malam aku akan tidur bersama Bang Chik aku di belai dan di manja.
Membuatkan aku seronok Bang Chik open bagi aku. Mlm2 seterusnya dia lakukan sex dgn aku tiada rasa malu lagi juga aku. Setiap malam aku akan belai kote dia yang mantap tu. Sungguh seronok membelai kote dia sebab besar panjang keras dan berurat. Setiap malam saja bang chik akan pakai kain dan aku akan buka kain nya , senang untuk aku belai manja pada batang dia yang mantap tu. Setiap malam aku akan cium kote dia. Sekarang tak rasa malu lagi untuk lakukan apa yang aku suka buat pada batang dia juga bang Chik akan buka baju aku juga kain pelikat agar sama2 tidur bogel.
Setiap malam aku akan jilat dan hisap batang dia yang tengah keras menegak itu tambah2 masaair mazinya tengah banyak meleleh. Bang chik pula suka romen aku juga hisap niple aku bila dia dah terlampau stim masa itu
Setiap malam kami lakukan benda yang sama . Aku pula hari2 ghairah sungguh mengulom kote bang chik hingga lah air nya tak setitik pun tumpah kat tilam mau pun diselimut habis aku telan tapi bang chik hanya banyak buat onani pada kote aku sampai terpancut.
Bila sampai masa cuti sekolah mau habis Bang Chik  hantar aku balik kg dan tidur semalaman di kg . Mlm tu biasa lah rutin nenek datuk hanya di masjid hanya kami tingal berdua di rumah. Masa kami tinggal di rumah bang chik dan aku tidak ambil peluang untuk sama2 bersam beromen, kissing hingga lah aku hisap kote dia. Byk cara yang kami lakukan. Paling aku suka semasa Bang Chik berdiri aku hisap masa tu  perggghhhhhhhh best sungguh bab kote dia keras mcm besi masa tu . Aku belai dan usap2 kote dia masa tapi tak sampai air keluar.
Bila malam tidur kami pun tidur sama dan aku belai lagi hingga lah terpancut dalam mulut aku, sungguh lemak dan berkrim. Bang Chik tidur umah di kg 2 malam bab dia pun mau pulang ke kolej untuk meneruskan pengajian nya.
Mlm Ke2 kami bersama ada lah malam paling best dan seronok. Malam tu Bang Chik yang mulakan dulu. Dia romen dan kissing aku serta seluruh tubuh aku jilat sungguh seronok sekali. Aku pula tak lepas tangan memangang kote dia yang keras itu. Sambil2 aku cium juga aku hisap. Kadang kala bang Chik akan menyuapkan kote dia ke mulut aku. Aku hanya buka mulut menanti kehadiran kote dia kedalam mulut aku.
Mlm tu kami main agak lama last2 Bang Chik Izin nak fuck aku. jadi aku izinkan . Sebelum Fuck aku dia romen puas2 tubuh aku masa itu dan aku serahkan tubuh aku mlam itu hanya untuk dia.
Masa nak fuck Bang Chik menyapukan losyen di lubang aku juga kote dia dimasa itu juga aku mengusap2 manja kote dia sambil berkata dalam hati masuk lah sayang ku kedalam lobang ku ini. Masa Bang Chik nak masukakn kote dia lubang aku dia masih romen aku dan belai dgn penuh manja sekali. Masa tu aku dah rasa kepala kote Bang Chik di lubang aku panas sekali. Dia masukan pelan agar aku tak akan rasa sakit pada malam pertama tu. Pada mula terasa sakit tapi bang chik pandai membuat posisi yang baik bagi aku selesa. Bila aku kata sakit dia biarkan kote daia tu terbenam pada tahap yang ada dan dia akan romen aku hisap niple aku dan aku rasa ghairah terus kurasa punya berterap masuk ke lobang aku masa tu bang chik sekadar biar je sebentar agar aku bagi respon blh kah bahtera ini untuk di layar bersama.
Tapi aku puji bang chik pandai membuat aku tak rasa sakit dan mula mengemut batang dia sampai aku tak sedar yang dia mendayung batang dia masuk dan keluar pelahan2 ke dalam lubang ku itu. Aku rasa sungguh enak malam tu mcm malam pengantin baru yang baru saja pecah dara. Mlm itu akudiratah Bang Chik  habis2an sampai byk love bite terjadi di leher mau pun di dada.
Yang tak dapat aku lupakan mlm tu Bang Chik lepaskan pancutan air yang sungguh banyak kedalam tubuh ku. aku rasa kehangatn air dia dalam tubuh aku bila dipancut.
Masa Bang Chik nak pancut dia peluk aku erat2 sekali hingga air ku pun terpancut masa tu dan aku rasa nikmat kemuatan batang bangchik yang keras itu dalam lobang aku.
Hampir 15 minit Bang chik biarkan batang dia terbenam dalam lobang aku masa itu terasa panas dan kehangatan dia masa itu.
Selepas kami selesai main kami pun tidur bersama sambil bang chik mengucup dahi aku lalu berkata sayang pada aku. Malam tu kami tidur bersama bogel je dalam satu selimut terasa macam mlm pertama kawin sungguh enak dan mesra sekali.
Ke esokan pagi nya Bang Chik balik kesremban dan aku pun cium pipi dia kata syg kat dia. Bang Chik berpesan jaga diri baik juga berkata nanti cuti dia akan balik kg. Memang setiap cuti bang Chik akan balik kg dan bermalam dgn aku. Itu lah hari2 yang kunanti untuk menyerahkan tubuh aku pada dia.
Hubungan aku bersama Bang chik berlarutan hingga 3 tahun. Hubungan itu terjalin hingga Bang Chik mendiri rumah tangga dan selepas itu aku pula dah masuk tingkatan 5 terus masuk ke university.
Hanya terjadi bila mana aku berjumpa dia sekali sekala aja masa itu. Tetapi hubungan aku bersama halim tetap akhrab hingga tahun akhir bersekolah di KGV dan kami buat benda yang sama bila ada masa terluang.
Hari ini tanggal 27/11/2011 aku juga famili meraikan hari perkawinan anak buah di kg. Tapi ada yang sedih, suka juga duka. Bang chik yang aku sayangi dahulu tidak secergas dahulu dia kena strog. Masa aku salami dia  air mata nya meleleh di masa aku mencium tangan dia juga pipi dia. Aku pun cukup rasa terharu juga sedih bila masa sudah hampi 5 tahun tak berjumpa dia. Maklum antara Bang Chik duduk berjauhan saya diseremban , Bang Chik di perlis. Masa2 ada kenduri kendara ini lah adanaya perjumpaan antara famili semua.
Kami berborak hingga ke ptg dan mlm sambong di rumah nenek bersama keluarga dia di perlis. Cuma sembang2 kosong tiada memori lama yang kami unggap lagi. Yang paling pilu dan sedih bila tepat jam 10 malam Bang Chik pun pulang ke perlis dan aku pulang kesremban . Masa itu Bang Chik peluk aku erat2 sambil membisik ketelinga aku " jaga diri baik2" andai bang chik pergi dahulu maaf apa yang telah berlaku di zaman silam. Dengan serta merta air mata aku berderai dengan linangan air mata yang tak blh di tahan2 lagi terus aku peluk dia erat2 dan cium pipi dia lalu berkata jgn ingat lagi kisah lama itu bab aku sayang dia.
Itu lah peristiwa yang tidak akan aku lupa dalam memori ini ...................27/11/2011

No comments:

Post a Comment